-->
(ако искате да рекламирате сайта си при нас, пишете ни тук)

iPandanda?

Преди малко се рових из българските сайтове за Панданда и попаднах на PandandaBlogBG. Видях, че Бобо е постнал за някаква игра iPananda. Зачудих се какво е това, след което прегледах постовете и влязох във въпросния сайт. Регистрирах се и се логнах. Това беше направо шокиращо. Имаше само един сървър, който никога не съм виждал досега. Влязох и цяла Панданда беше във Хелоуинска украса. Имаше непознати за мен граждани на Панданда... Та поста ми беше за това, че ако много ви липсва Панданда можете да се регистрирате тук и да играете в не толкова добро копие на играта. Трябва да бъдете внимателни ако получите имейл от iPandanda и НИКОГА да не го отваряте. В играта няма елитно членство, когато влезете вие получавате доста пари, можете да си купувате неща от почти всеки гражданин. Там има други админи и модератори. Като цяло е интересно и забавно отново да се разходим из Панданда. От сега нататък ще поствам новини за тази игра, защото там също има нови неща. Не очаквайте твърде много и не се изпълвайте с надежда, защото това НЕ Е Панданда, а просто хора, които поддържат нелегално копие на Панданда! Забавлявайте се!
П.С. Когато се регистрирайте не използвайте имената си от старата Панданда. Ако ме срещнете, аз ще съм mechkapanda123

хохо Мечи

2 comments to iPandanda?

  • Анонимен

    Аз не мога да се регистрирам...

  • Анонимен

    Преди с приятелката ми обичахме да играем тази игра но после я оставихме скоро пак се сетих за нея потърсих я но явно беше изтрита затова влязох в така наречената IPandanda реших да се регистрирам но след като бях написала всички данни и т.н. и натиснах регистрация се появи онова прозорче което показва че се зарежда и така и си останахме на това прозорче не е от компютъра пробвах от още 2-3 не става някой ще ми обясни ли защо?

Leave a Reply