-->
(ако искате да рекламирате сайта си при нас, пишете ни тук)

Извинение

Здравейте приятели. Аз съм jesii19 и в този пост ви се извинявам за много неща. От доста време както сте забелязали Мечи върши цялата работа, а аз само си седя админ и гледам. Това е заради училището ми- започвам малко по-рано от вас, тъй като вече не живея в България. Та отностно това, вече ще се опитвам да намирам повече време за да публикувам новити за панданда или нашият блог.
Друго нещо е една караница в коментарите под публикация..... Момиче на име pandi992 най-любезно попита мен и Мечи да добавим блога и в нашите приятелски сайтове. След като Мечи е огледам блога и е забелязал, че публикациите са напълно копирани от нас!(публикациите са изцяло написани от нас, без използването на никакви други източници или преводачи- което значи, че ако някой копира нашите публикации- за които сме дали някакво старание, то тогава това се превръща в проблем) Та аз помолих собственичката на копиращия блог да изтрие посочените публикации, но единственото, което направи тя- изтри коментара си и сякаш нищо не се е случило.... Аз няма само са стоя и да не правя нищо... Ако "pandi" не изтрие публикациите си, скоро ще се свържа с Хенри, за да бъде премахнат блога и от блогрола.
Благодаря, на вас- нашите посетители за това че не спирате да проверявате блога ни за новините. Моля ако мислите, че не постъпвам правилно спрямо момичето, което си присвоява нашия труд напишете коментар.. Благодаря на тези, които ме подкрепят!


П.С. от Мечи - Премахвам коментарите на тази публикация, защото станаха много и големи :D