-->
(ако искате да рекламирате сайта си при нас, пишете ни тук)

Снимки от Пламналият Горещ Червен Ден!

Здравейте, приятели!

Леле, вашите снимки на Пламналият Горещ Червен Ден от миналия четвъртък бяха толкова пламнали, че почти се нуждаех от пожарогасител! Аз постнах снимките, които вие ми изпратихте в албум във Facebook. Можете да кликнете на този линк, за да разгледате снимките дори и без да имате Facebook акаунт.

Имаше толкова много страхотни снимки и беше трудно да избера кои да покажа в блога си. Преглеждах кои панди са били показвани в блога си и избирах тези, които никога не са били. По този начин повече панди ще кажат "Аз бях в блога на Хенри!" Вижте тези страхотни, пламтящи снимки!

EMILI
Obidania
odis11
Mikyyy

pandi992
vladetschi

Lisiana и преди е имала снимка в блога ми, но аз просто трябваше да сложа и тази. Къщата ѝ е наистина червена! Все още се опитвам да се сетя какво е използвала на стените зад чушките. Страхотно!
Lisiana

Скоро ще обявя някои събития за септември и октомври, така че продължавайте да ми следите блога за новини! И продължавайте да събирате карамелизирани ябълки за подаръци. Фестивала свършва следващия понеделник.

Забавлявайте се!

Хенри


хохо Мечи

Leave a Reply